duminică, 28 august 2016

Vara lunga

Cand lipsesti mult si iti iei absent?
Challenge accepted.
Imi cer scuze pentru absenta asta atat de mare. Dar am fost in vacanta, am muncit si am invatat, am cunoscut oameni noi si frumosi si mi-am ales locul de vacanta mult dorit pentru anii ce vor veni. Ca de, batranetele maica. Nu nu, nu merg la Herculane sau la namoale.
Am fost in vacanta, gen nu am facut nimic toata ziua, pentru mine asta a devenit vacanta. De la batranete, cei 80 de ani ai mei nu mai tin cu mine si am zis sa le fac pe plac putintel.  Dar ca tot am stat eu degeaba, am descoperit apetitul pentru citit si chiar functioneaza. Daca nu ati incercat, va inviti sa cititi, macar o ora pe zi, cica ajuta la creier si la starea de bine.
Ce am citit? Pai mi-am pierdut cam doua ore si vreo 30 de minute sa citesc porcaria aia de carte 50 shades of grey ( da ma stiu, da in cap ca nu mi-a placut, asta e). Apoi am inceput sa citesc Agatha Christie-Ceasurile, va zic eu ca e sold out cam peste tot, atat in librariile fizice cat si cele online, am urmarit cartea asta si noaptea(cred ca ma si lua naiba daca nu o gaseam) si cand am vazut-o pe elefant.ro am si dat comanda si dupa era iar sold out. Deci daca aveti norocul sa o gasiti, e destul de captivanta cartea. Sa-mi spuneti mie, ce om debil cumpara o carte despre o zi infecta si cand vrea sa o citeasca vede ca sunt citate pe zile scrise de la 1800 toamna ? Da, eu pot sa fac asta. Nu mai retin cum ii zice la carte, dar sigur o gasiti aruncata pe un raft in Diverta sau pe elefant.ro. Am mai inceput sa citesc o carte, dar a fost rapita de taica-miu, Salonul Rosu de August Strindberg. Am auzit piesa la radio, pentru ca actorii nostri au putut sa faca asa ceva si abia asteptam sa inceapa sa aud continuarea, deci daca vreti sa cititi ceva usor, aia ii. Pentru ca sunt la medicina si pentru ca nu pot sta departe de asa ceva, ca ma mananca piticul, am citit Minciuni pe canapea de Irvin Yalom, e despre o cucoana care are probleme la caput(da ma, traim intr-o era cu probleme la caput) si merge stimabila la psihiatru sau ceva in genul si mi-a dovenit cartea ca nu voi fi buna de asa ceva, deci ramanem pe oase rupe, titan si altele cu care ma mai stiu eu.
Cam atat din capitolul citit si bla bla bla.
Unde am fost? Am fost prin jur, pe aici, pe la Dragus, la cea mai buna prietena a mea care mi-a deschis apetitul pentru viata la tara si cat de misto poate fi, eu copilul care a crescut prin betoane, masini, caini si pisici sa vezi ca am dat de toate animalele care pot fi pe la tara si am prins asa drag de locul ala ca e chiar misto acolo. Daca vreti sa mergeti, va invit ca nu e nici oras, nici comuna, e metropola. Au pensiuni, brutarie, muzeu, loc de gratare si ceva manele si multe altele.
Va ziceam ca am ales un loc de vacanta, ma chinui sa vorbesc despre el ca e asa la corason. Mykonos, da da, el ii. M-am indragostit de locul ala si abia astept sa ajung acolo. Si parca cineva in universu asta, imi face in ciuda si mereu vad poze si altele de acolo. Poate ajung pana imbatranesc.
Pacat de vremea asta, dar imi vreau vara inapoi!
v-am pupat si sa fiti cuminti!
Alexandra

Related Articles

0 comentarii: