sâmbătă, 20 mai 2017

Intre timp am devenit femeie


  Intre timp am devenit femeie. Am învățat sa tac cand trebuie, sa ascult cand trebuie si toate lucrurile pe care le-am invatat ma definesc astazi. 
  In cei 26 de ani am ridicat si cladit un suflet bun, curat si fericit pentru ca asa am fost crescuta. Sunt usor aeriana si impiedicata cand vine vorba de chestii serioase si ma retrag in lumea mea atunci cand sunt rănită. Dar dupa orice furtuna va veni si soarele. 
  Ma indragostesc usor si iubesc simplu fara cer  nimic in plus. Nu ma astept ca iubirea sa fie un joc de strategie unde cineva castiga si altul pierde. In anii trecuți am gasit persoane care mi-au aratat ca iubirea si sufletul curat si simplu sunt tot ce avem. Dar ce ne facem cand ceva e stricat? Pe unde o luam? Ar fi simplu daca am folosi niste lipici si mergem inainte  usor răniți si  mai putin fericiti. 
  Asa sunt azi, ranita si prea putin fericita, dar am speranta ca ea, iubirea, se va intoarce asa cum a plecat. Sa dai tot pe un camp de batalie si sa pierzi stand in picioare si sa continui sa crezi in iubire si in oamenii care te-au ranit, eu cred ca asta ar trebui sa fie numita iubire. 
Iubirea in toate formele ei, e iubire. Suntem facuti din iubire si ar fi mișto daca am da iubire mai departe. Dar ce ne facem cand iubirea ne raneste? Încotro, soro? Nu am gasit o solutie la problema asta si inca astept un raspuns. Poate e ceva legat de oameni sau de un loc sau de tine ca fiinta.
  Sa gresesti? Stai linistita, draga mea! E uman sa gresesti pentru ca apoi sa iti para rau. E benefic, face bine la sanatate. Poti sa gresesti simplu, ca esti femeie, dar ar trebui sa ai grija cu cine gresesti si cat. Unii oameni se vor simti raniti sau jigniți de greseala facuta de tine, asa ca orice greseala trebuie asumata. Ca noi oamenii, ne asumam fapte, iubiri, greseli, vorbe si rani. 
  El? Acel el care a venit si ti-a dat dracului toate zidurile alea albe pe care pe tineai pentru Făt-Frumos? Cine mai are nevoie de zidurile alea cand tu ti-ai pus tot ce aveai in mainile lui, adica pe tine? Te intrebi daca esti tot ce aveai? Desigur, fiecare particica din corpul tau iti apartine, la fel si sufletul si mintea. Dar cum ramane cu el? Iti zic ca eu nu il mai astept pe Făt-Frumos, ca nu va veni pe nimic alb sau negru sau alte culori si nici nu va fi iubire pana la batraneti. La cee bun sa te mint si sa iti zic ca "vezi ca iubirea si baietii  vor rezista pana la adanci batraneti ". Astea-s minciuni asa ca nu da nimic nimanui, lasa-i sa ofere si cand se merita, da-te pe tine toata. Ei asta vor, sa ii iubeasca cineva si sa le aduca bere la meciuri sau sa le acorde libertatea sa mearga cu baietii la baut. El, trebuie simplu si iubitor, sa reuseasca sa schimbe conceptia ta despre viata si sa te faca sa iti doresti ce nu iti doreai pana acum. Sa dea cu tine de pamant si sa plece crezând ca tu nu te vei ridica de jos, ca o sa ajungi sa il urasti si cu toate astea tie iti rămâne sa fii acolo, ca un zid de piatra in care el va lovi cu ce vrea el. Sa te vada puternica si independenta, sa stie ca daca pleaca sau dispare din întâmplare, tu n-o sa patesti nimic.
  Cand am zis ca am devenit femeie, nu am glumit. Sunt copilaroasa, puternica si independenta. M-am invatat ca viata mea e mai frumoasa si speciala decat orice altceva.   Am lasat oamenii sa plece pentru ca apoi tot ei, sa se intoarca parandu-le rau. Mi-am asumat curajul sa primesc oamenii inapoi, pentru ca stiu ca acolo am lasat parti din mine. Daca te intrebi ca poate ma simt incompleta, te inseli. Ma simt eu, acel copil pe care-l aduc din copilarie, pentru ca amintirile alea is definitia omului care sunt astazi si nu as putea sa le neg, asta ar insemna sa ma neg pe mine.   
  Asa ca tu, femeie, te rog sa fii fericita, independenta, asumata, zâmbitoare, copilaroasa, matura. E un sfat din mosi stramosi si urmeaza linii perfecte si imperfecte sau mai mult ca perfecte, pana viata ta e asa cum ti-o doresti. Si sa mai tii minte ca fericirea e o stare ce vine din tine si ca nu conteaza cati bani, prieteni, masini sau iubiri ai, tot ce conteaza esti tu.

Ale

Related Articles

0 comentarii: