vineri, 27 mai 2016

Tratament de obsesie ?

  Obsesia? E una sau mai multe? Soc si groaza sau soc si panica? Sa mori tu? Obsesia, eu, o consider ca fiind o lipitoare sau ca o femeie nebuna fara cale de intoarcere, la drumul normal, unde credeai?
  Hai, sa vorbim de femeia nebuna, ca de ea imi place cel mai mult, nu de alta, dar consider ca fiecare femeie are o doza de nebunie si daca nu o ai inca, stai linistita draga mea, tot va veni peste tine. Vorba aia "nimeni nu ramane nepedepsit." Femeia, in general isi creeaza niste obsesii stralucite in materie de haine, accesorii, genti, pantofi, ceasuri, case si masini. Case si masini? Da, ai citit bine. Am citit, eu in scrierile internetului ca sunt femei care aduna case si masini. Ce fac cu ele? Habar nu am si nici nu prea vreau sa ma gandesc la asta.
  Avem de la DEX citire, urmatoarea definitie pentru obsesie:
Tulburare a vointei care se manifesta prin idei fixe, prin dorinta irezistibila de a face un act determinat, bolnavul fiind constient de caracterul anormal al actiunilor sale. Imagine sau idee inadecvata care revine neincetat in campul constiinsei, staruitor si anormal; preocupare chinuitoare.
  Preocupare chinuitoare, zici? Nu prea vad nimic chinuitor prin faptul ca ti-a ramas gandul la o pereche de pantofi (daca mai e si editie limitata, sa te tii neica) sau la geanta aia neagra din nu stiu ce magazin da fita din buricul targului care se potriveste perfect cu pantofii aia cumparati anul trecut cand ai fost in concediu la o sesiune de shopping. Chiar nimic chinuitor din ce vad eu. Si nu incerc sa par ironica, dar ideea e ca sunt astfel de femei care chiar fac chestia asta. Pe astea sa le numim "obsesia pasnica". Hahaha, ce-mi place cum suna asta!
  De femeia obsedato-maniaca ati auzit? Eu am vazut un astfel de specimen care dupa parerea mea ar trebui dusa undeva, pe o insula pustie sau la un tratament de detox. Astea se manifesta simplu: ai luat salariul, trebuie sa il dai pe obsesia de care suferi, si sincer, daca o fi una, nu m-as supara, dar is atatea frate ca nici nu stii pe ce sa pui mana sau sa dai click. Nu am nimic cu femeile astea, caci si eu putin pe ici pe colo, ma incadrez.
  Ultima categorie, stiu ca mai sunt, e femeia-razboinica. Asta ar putea sa te sinucida, pentru ca ai geanta dorita sau pantofii sau accesoriile pe care ea le are in wishlist, dar si in dressing-ul ei. Obsesia asta sa cumperi acelasi model in diferite culori, personal, mi se pare, cea "superba" obsesie.
  Sa ne facem intelese, nu am nimic cu obsesia si chiar nu ma intereseaza cate perechi de pantofi, genti, haine, accesorii, parfumuri sau machiaje aveti, pentru ca si eu am atat de multe incat si eu uit de ele. Dar mi-ar placea ca obsesiile astea sa existe in modul frumos si sa nu existe intr-un mod agresiv, ca doare.   Pentru ca, obsesia indiferent cum e ea si cum se manifesta, este o parte din noi. Eu, sufar de gentomanie, adica am atatea genti ca pe unele nici nu le mai port sau pe unele pur si simplu le-am cumparat si stau acolo. Dar deja am pe wishlist niste genti si ca sa vezi dracie, zilele trecute am mai vazut niste genti pe un site. Iti dai seama nu?
  Si ca sa raspund la titlul acestei postari, nu exista tratament pentru niciun fel de obsesie. Daca vreti sa dati cu parul, nu ma supar. Dar tare curioasa as fi sa aflu ce obsesii aveti si ce specimene de obsesii ati mai vazut.
Pana data viitoare, va pup.
Alexandra
P.S.: Ca sa nu ma certati, va invit sa vedeti cateva filme care sunt asa mai obsesio-fashoniste:

Related Articles

0 comentarii: