marți, 31 mai 2016

Favorite de aprilie-mai

    Vorbeam cu o prietena ca vazuse ea pe contul meu de Instagram, ca am pus nu stiu ce produse ce le folosesc si ma suna si-mi urla in telefon ca o descreierata, ca trebuie sa iti pui si tu pe blog, favoritele lunii cum fac blogeritele de la noi( nebunie pe pamant). Bravo ma, eu aia talentata, in poze si maglavaisuri( vorba cuiva). M-a tot batut la cap sa pun, sa scriu, sa ma rostogolesc pe aici si sa scriu despre produsele alea si ce mai folosesc eu. Daca va zic ca cele mai ok produse pentru mine si care sunt favoritele favoritelor, e doar o perna si un pat, e bine? Te asteptai la alt raspuns, elaborat si academic?
  Bine, fie, o fac si p-asta, dar nu promit ca vai de mine, o sa fie al naibii de bine si nici nu ma astept ca o reusesc sa zic foarte multe, ca nu ma pricep eu la d-astea, adica e peste mine.
 Si sa va povestesc:
 1. Categoria fata: -apa micelara de Yves Rocher Sensitive Vegetal 2 in 1- care pentru mine e super buna si imi racoreste fata, plus ca nu are nici miros si sunt zile cand doar pe ea o folosesc, ca nu am timp de creme si fond de ten. Plus ca nu usuca tenul, il hidrateaza, iar seara imi place sa pun ceva mai mult pe cotoneta si sa o las sa se intre singura in piele, iar dimineata am pielea ca un bebelus (probleme la caput-cred). Am avut si faimoasa apa micelara de la Bioderma Sensibio H2O(care dupa parerea mea, e o caruta de bani) dar nu prea am fost foarte multumita sau poate nu am fost eu prea interesata de ea si am folosit-o doar ca sa nu o arunc.
                              -gel spumant demachiant cu extract de afine din gama Happiness de la Gerovital- dupa miros, ai zice mai mult ca e ceva de mancat (nu faceti asta), il ador pentru ca are particule exfoliante foarte fine  si nu zgarie fata, plus ca da o senzatie de racoare( vara avem nevoie de asta) si e preferatul meu in materie de "spalam fata" chit ca usuca foarte putin dar nu ma deranjeaza avand in vedere ca am tenul gras
                              -tot din aceeasi gama Happiness, mai am serul antiimperfectiuni cu efect de iluminare- asta e ok, in prima faza, dupa ce ma dau cu el, in unele zone, apare o senzatie de arsura care devine ca un gadilat si apoi trece in maxim 10 minute.
                              -cremele de fata sunt 2 creme matifiante: prima e din gama Happiness cu extract de afine- care sa fiu sincera, uit efectiv ca o am pe fata si o ador ca hidrateaza super bine, o folosesc ca si baza de machiaj. Cea de a doua crema e crema de la Elmiplant Skinnergy cu extract de guave- asta e ok ca are si SPF 15 si cum vine vara, avem nevoie sau cel putin pentru mine e super suficient.
                              - fond de ten e cel de la Revlon Colorstay Oily Skin in nuanta 240, care s-a terminat si nu l-am mai cumparat ca am auzit eu(hahaha) ca s-au schimbat nuante/formule/whatever si pana nu gasesc sa il testez undeva intr-un magazin fizic, nu mai cumpar. Ce are ma daca stau fara fond de ten?
                               - si mai era si rimelul de la Maybelline The Colossal volum express mascara- nu se intinde, nu ma paraseste, nu cade, sta acolo, nu da un aspect incarcat si e singurul cu care am avut o relatie super buna pana acum si altu' eu nu mai vreau, da?
2. Categoria par: am un sampon de la Syoss Anti-Dandruff Anti Grease- e ok, dar nu m-a dat pe spate. Si mai folosesc din cand in cand si Serum Deep-Repair with liquid keratin complex de la Gliss ( pe timp de vara, chiar e ok, iarna nu prea)
3. Categoria corp: am un deodorant cu pink pomelo de la Balea, un stick deodorant anti-perspirant cu extract de avocado de la Nivea, un unt de corp cu nuca de cocos de la Cien, o lotiune de corp cu extract de casmire nebunii de la Next si o crema deodoranta hidratanta de picioare cu extract de caise de la Gerovital.
4. Parfum: am 2 de la Zara, unul e Red Vanilla si celalalt e Oriental- pe timp de vara sunt ok.
5. Unghii- am niste culori noi de la Rimmel London din Colectia Rita Ora in varianta rosie, galbena, nude si albastru(cred ca am pus niste poze undeva pe Instagram).

  Daca nu e bine ceva, ma repet si zic, nu ma pricep la asa ceva. Daca e ok, astept sa mai treaca un secol, poate doua pana mai scriu asa ceva. Nu am scris cat costa fiecare, ca nu retin asta, nici cu bonul in mana.

Pusi pa
Alexandra

Related Articles

0 comentarii: