vineri, 18 noiembrie 2011

T.

Cu lacrimi in ochi si cu un usor regret am reusit sa te las in urma mea, iar daca nu am reusit a fost doar vina ta. Ai reusit sa ma prostesti de fiecare data si atunci cand o faceai te simteai mandru. Ai crezut ca ma poti prosti ca pe un copil de 2 ani. Ai facut-o atata timp cat te-am lasat eu.
Ai putut sa ma faci sa cred ca sunt destul de naiva pentru varsta mea. Ai crezut ca iti cred fiecare minciuna si probabil asta ti-a dat o impresie ca ma poti juca cum vrei tu. Dar nu a fost asa. M-am oprit la timp pentru a sti ca tu esti cel care imi face raul pe care nu-l cautam. Nu esti si nu ai fost decat un om rau, un suflet negru pe care l-am cunoscut. Minciunile trantite ca o carte pe birou au durut si poate inca mai dor, dar nu am sa te las sa imi mai faci rau. Ai ajuns la capat. Si acum tu trebuie sa te intorci. Esti ceea ce urasc, dar poate nu este ura.
De fiecare data cand ma suni incerc sa fiu tare si lasa dupa, dar niciodata nu am sa iti vorbesc ca la inceput. Si poate ca asta este finalul tau in lumea mea. Nu am sa iti multumesc pentru raul facut ci doar pentru ca pur si simplu ai aparut in lumea mea. Daca ai dat-o peste cap, este problema mea si oricum nu conteaza pentru tine. Daca ii prea tarziu ar fi trebuit sa lupti de la inceput pentru ceea ce vrei si sa nu faci pasul inapoi.  Si cu toate astea eu inca sper ca te vei schimba intr-o zi.
Iti multumesc simplu ca ai trecut prin viata mea!
Alexandra

Related Articles

0 comentarii: