duminică, 20 noiembrie 2011

Copilaria mea: Veronica!

Si poate ca asa a inceput pasiunea pentru filmele romanesti, poate am fost marcata si poate ramaneam nemiscata cateva ore. De fiecare daca cand vedem filmul nu adormeam, uitam sa mananc, uitam sa clipesc sau sa beau apa sau pur si simplu sa ma joc. Aveam 3 ani. O copilarie frumoasa, crescuta de bunicii din partea mamei, stateam la ei 6 zile pe saptamana si de fiecare data imi placea sa fiu la ei. Imi aduc aminte si acum soba verde a bunicii in care imi incalzea laptele sau mancarea sau imi facea merele coapte sau portocalele aduse de unchiul mamei din voiaj. Catelul bunicii pe care l-am iubit enorm si care a murit dintr-o greseala a unui sofer incepator si dupa care am plans destul de mult timp, in timp ce toata familia imi spunea ca trebuie sa fiu tare. Toate lucrurile marunte pe care un copil le vede, le simte la o varsta destul de mica, raman amintiri pe viata. Insa nu de multe ori, mi s-a intamplat sa visez cu ochii deschisi la perioada aia. Ce ma leaga de perioada aia? Filmul "Veronica". Era singurul film pe care il vedem, copil fiind. Urmaream acest film cu sufletul la gura si uneori uitam de restul lumii. TVR 1 dadea filmul inainte de Mos Nicolae, Craciun, Revelion, Ziua Copilului. A fost filmul copilariei mele, filmul pe care trebuia sa il vad si era mare scandal daca nu il vedeam. Stiu ca si postul de televiziune Tele 7ABC(parca asa ii zicea) dadea filmul in timpul anului, dar la ore tarzii. A fost filmul care m-a facut sa cred in povesti si care ma facea sa ma duc la gradinita doar cand auzeam cand ma intorc va fi filmul la TV.
Filmul copilariei mele pe care l-as revedea chiar si la varsta asta.
Care este filmul copilariei voastre?

Related Articles

0 comentarii: