miercuri, 31 august 2011

1 septembrie 2011

Probabil ca modul in care voi cauta ziua asta si o voi arata cu degetul,dar este raspunsul intrebarii mele. Ce s-a intamplat cu vara? Vara mea s-a terminat si uite asa am ajuns sa imi acopar chipul cu un soare de inceput de toamna. Toamna ce vine este cel mai frumos cadou dupa o vara frumoasa.
Probabil ca vara ce n-o voi uita niciodata si cu toate astea, totusi uneori imi voi dori sa o uit repede. Fiecare zambet pe care l-am avut il dau cu imprumut toamnei ce mi-l va pastra. De maine incep sa lucrez cu mine mai mult si sa scot si ultima bucatica de energie. Deja am unele planuri pe care nu mi le voi schimba. Toamna se numara bobocii si amintirile din vara. Ea este ceea ce de mult credeam zeita care acopera sau care scoate din tine omul care nu credeai ca vei ajunge. Toamna nu va scoate din mine lucrurile pe care nu le vreau sa iasa. Decizia imi apartine, iar toamna este darul meu catre mine.
Si cred  ca toamna incepe cu un zambet copilaresc care il va lumina cu un soare de toamna frumoasa.
Sa aveti o toamna frumoasa!
Alexandra

Related Articles

0 comentarii: