marți, 2 martie 2010

Baba mea


Azi ora 7.00 m-am dat jos din pat cu un chef nebun de scoala si cu multa energie.
Prima poza pe care ochii mei somnorosi o puteau vizualiza era imaginea unui cer senin si  un soare care vrea sa sparga tiparele zilelor de primavara. Totul bine si frumos pana se trezeste cutzul, la el ritualul de trezire dureaza cam 10 minute pe ceas. El fiind un ceas desteptator mereu se trezeste cu mine. Era evident ca el, vroia sa priveasca ziua asta mai aproape, adica am iesit la o scurta plimbare si brusc mi-am amintit ca azi e baba mea. Cu o zi in urma la scoala A. mi-a zis ca 20 adica 2+0=2 si deci azi e baba mea. 2 martie 2010. Am plecat la scoala, era evident sa nu dau si peste un specimen din clasa( nu as fi vrut sa ma trezesc si sa ii zic "lasa-ma in pace"), trecem peste. Nu va mai povestesc cum sunt orele de la scoala, mai ales acum, cand afara este asa fain, si noi stam in clase, in banci, "atenti" la ore si tot asa.
 Am ajuns acasa, si ghici ce am ramas surprinsa cum de cutzu nu latra( si-a format prostul obicei sa latre atunci cand cineva intra in casa, fie el cunoscut sau necunoscut), il strig, el nimic, il caut nicaieri. Merg in camera mea mov si il vad, dormea(sforaia). Bineinteles ca el si-a dat seama ca am ajuns acasa, cand telefonul a sunat(cunoaste melodia prea bine, pentru ca o uraste), evident era asa de fericit incat ma lins(stiu pare scarbos, dar pentru el aceasta chestie inseamna bucurie si iubire). Mergem afara unde isi vede aleasa inimii(nu mai trebuie sa imi fac probleme), fericit se pupacesc ei si mergem in casa, unde ne-am pus la somn si ne-am trezit undeva pe la ora 17.00 treziti de telefon.
 A urmat o serie de variante la chimie si apoi dus si tot asa. Am zis azi sa o las mai moale, dar ce pot? Iar nu mi-e somn si iar ma voi puna la somn  la ora 2.00 . Daca i-as zice lui Vlad ar fi reactionat cam asa"entitatile biologice sunt setate sa doarma".
 Si ziua de azi se incheie cu o serie de amintiri frumoase, poate pentru altii nu sunt frumoase, dar pentru mine sunt, ma reprezinta zilele frumoase, pline de soare si de voie buna.
 Acum eu va las, nu stiu, sper sa imi spuneti cum a fost baba voastra.
Primavara deja a venit si sper ca va fi asa frumos cum a fost azi.

Alexandra

Related Articles

0 comentarii: