miercuri, 24 februarie 2010

This is ...


A long time ago, well nu chiar, dar de foarte mult timp incerc sa scriu aici ceva, stiu pare silly, dar nu e. Incerc sa imi gasesc locul, incerc sa urmez cursul vietii pana cand il voi schimba eu. Incerc sa nu fiu trista, sa fiu mereu cea care ajuta, care se implica, care cauta rezolvari si tot asa. Stiu ca plecarea mea din orasul natal ma va maturiza, ma va aduce cu picioarele pe pamant, dar stiu ca imi voi face noi prieteni, stiu ca vechii prieteni vor ramane tot ai mei, stiu ca voi avea alte conexiuni, si daca nu voi rezista, voi lupta.
 Ascult cateva melodii care imi aduc aminte de trecut, de zilele in care stateam si visam cu ochii deschisi.
 Mereu mi-am dorit sa nu ma implic prea mult in anumite chestii, dar ce sa fac? Felul meu de a fi este ciudat, asa de ciudat, ca nici eu nu pot sa inteleg anumite chestii, si totusi ma lupt sa inteleg.
 Dragilor uneori viata ne pune la incercare din multe motive, voi cum faceti fata la asemenea incercari?
 Va las, caci uneori somnul e cel mai bun atunci cand te descarci.

Alexandra


Related Articles

0 comentarii: