sâmbătă, 27 martie 2010

Earth Hour

Ma bucur ca ma ajuns sa fac parte din campania Earth Hour. Eu si blogul participam din nou la campania Earth Hour. Ma bucur enorm de mult ca pot fi de ajutor intr-un fel. Ador sa fiu eco si sa particip la tot felul de campanii ecologice. Anul asta ca si anul trecut voi stinge toate luminile, voi iesi pe strada sa ma plimb cu cainele meu si vom privi cum se vor stinge luminile(asta daca se vor stinge in orasul meu).
Eu ador sa fiu eco, am mai zis-o si o repet, ma implic in multe proiecte de acest gen si chiar imi prieste, am devenit mult mai atenta la ce se intampla in jurul meu si am grija sa aplic ce ma invata fiecare campanie sau proiect la care particip.
Cam atat, azi suntem in curatenie generala, si da ne permitem sa stingem luminile.
Daca salvezi o ora din viata Pamantului, practic iti salvezi tie o ora din viata ta!

Alexandra

Related Articles

0 comentarii: