sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Racita...


Incep in a povesti ca viata este un dar si bla bla si raceala este un dar si ne omoram cu ea, luam pastile, bem ceaiuri si stam izolati in casa, de teama sa nu ne imbolnavim si mai tare. Eu sunt racita. De cand ma stiu, am sensibilitatea de a raci, fie ca imi este frig, fie ca e frig afara, fie ca stau in curent, fie ca ma imbrac subtire si tot asa. De mica am fost asa si stiu urmarile si stiu ca ma va paste, dar mereu o fac si racesc.
Raceala asta m-a prins usor, adica febra fara tuse, fara servetele nazale langa mine. Azi raceala s-a luat de gat, dar puternic. Durere ca asta nu am mai avut de un an de zile si iata remediile bunicii mele dau rezultate si eu il impart cu voi:
 Se ia o lamaie, pe pune apa, pana cand lamaia este acoperita foarte putin. Trebuie cam un litru de apa. Se pune la fiert si se lasa sa fiarba pana cand apa scade la jumatate din cantitatea ei. Dupa se scoate lamaia se taie in jumate si apoi se stoarce intr-un pahar, apoi se adauga miere. De preferat mierea sa fie pusa deja in pahar cand se stoarce lamaia. Si inca ceva dupa ce ati pus mierea cam 3 lingurite, mestecati cu lamaie, pana obtineti o compozite usor lichida, de prefeat sa fie putin acrisor. Se ia cate o lingurita la fiecare ora. Un pahar va ajunge o zi. Si inca ceva e bine sa fie pregatit in fiecare zi, pana cand nu mai simtiti nicio durere.
 Am inceput si eu sa fac asta, rezultatele sunt bune si asa ca sper sa ma fac bine.
 Cica maine vor fi -20 de grade Celsius. Mama mi-a cumparat manusi noi, asa ca nu imi voi ingheta mainile.
 A si sa nu uit beti multe ceaiuri, compoturi si luati aspirina si paracetamol chiar daca nu aveti nimic si in fiecare zi mancati cel putin 2 portocale.
  Cam asta a fost pe ziua de azi.

Alexandra

Related Articles

0 comentarii: