sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Life


Nu sunt perfecta, nimeni nu este. Incerc sa inteleg atatea lucruri pe care multi probabil le-au inteles deja. Incerc sa ma descurc singura, sa imi aleg prietenii si sa fac deciziile mele, incer sa fiu independenta, sa fiu singura , adica on my own.
 Fiecare experienta rea sau urata, ma face mai puternica. Incerc sa inteleg, schimbarile din viata mea, plecarea mea departe de casa, alcatuirea unui grup de prieteni care ma accepta asa cum sunt eu, copilaroasa si nebuna. Stiu ca in ei ma pot baza si stiu ca pot avea incredere in ei.
 Va fi greu la inceput, in genere inceputurile sunt grele, apoi nimic nu mai conteaza.
 Am invatat din experienta asta ca incredere se pierde intr-o clipa si se castiga greu.
 Mereu imi spun, nu mai fii naiva, nu te arunca asa repede fara sa gandesti. Dar ce sa fac, nu pot sa schimb.





Alexandra

Related Articles

0 comentarii: