joi, 4 februarie 2010

E timpul

Incep cu inceputul. Imi este greu, stiu ar fi trebuit sa povestesc, dar unele lucruri raman secretele mele. Dar da recunosc incet incet ma afecteaza criza. Am zis ca putin ajutor si multa rabdare voi trece hopul asta. Incerc sa ma concentrez pe persoana mea, pe ceea ce fac,  modul in care vorbesc si la mimica. Veti crede ca sunt nebuna, dar nu sunt! Am citit intr-un articol de ziar chestia asta. Iar efectele sunt foarte bune, dar aici depinde si de curajul pe care il faci atunci cand vrei sa te schimbi ca persoana! Mi-am propus ca de acum incolo sa imi ascund probleme pentru cei din exterior si sa zambesc mai mult. Mi-am propus sa nu mai am incredere in persoanele noi, decat dupa ce ajung sa le cunosc. Mi-am promis sa invat si sa invat foarte bine si sa imi dau interesul asa cum trebuie si sa reusesc in ceea ce vreau sa fac. Mi-am promis sa particip la toate concursurile posibile, nu pentru a castiga ci pentru a ma "initia" in toate "concursurile" pe care viata mi le va oferi. Vreau sa cred ca viata pe care o am este doar un dar si nu cum ma sperie uneori Vlad ca vine marele "The End". Vreau sa rad, sa dansez, sa ma distrez, sa calatoresc, sa imi vad prietenii fericiti, sa ii vad pe cei dragi fericiti. Vreau sa traiesc din plin viata mea. Tot ce se intampla, se intampla din dorinta mea  de a cunoaste din ce in ce mai mult, si nu de pe Internet. Vreau ca uneori Internetul sa nu faca parte din viata  mea. Vreau sa scriu aici pe blog ce ma taie capul. Si o voi face toate viata mea. My ups, my downs, my wins, totul, aici pe blog. Recunosc ca in fiecare zi ma indragostesc de persoana pe care o iubesc. Cred ca iubirea vine din interior si nu din alta parte. In primul rand multi gresesc atunci cand se arunca cu capul intr-o relatie, si apoi descopera unele chestii si renunta la acea iubire. In al doilea rand eu cred ca iubirea se bazeaza pe incredere si respect, te respecti pe tine, respecti si persoana care te iubeste; ai incredere in tine, ai incredere in persoana de langa tine. Pana la urmatorul post vreau sa va ganditi sau mai bine zis sa raspundeti la doua intrebari: 
1. De ce interesul pentru un anumit lucru/persoana se pierde asa usor?
2. De ce oamenii sunt rai cu ei insusi?
 Va pup si ne vedem la urmatorul post 

Alexandra

Related Articles

0 comentarii: