vineri, 8 ianuarie 2010

Prima data a fost

Prima bautura: vin alb
Prima mancare: supa de legume
 Prima amintire: am mers cu trenu impreuna cu bunicul meu, la Sibiu
Primul gand frumos:  nu mai tin minte
 Primul gand urat:  o urasc pe profa de matematica(asta prin clasa aVIa)
 Prima fapta buna: am ajutat pe un baiat la istorie, eu am dat la geografie. el a luat 10 si eu 9
 Prima fapta rea: am spart un pahar de nervi
 Primul contact cu calculatorul: in 2001,clasa a 5a
 Prima senzatie: cea de iubire desigur
Prima enervare: din cauza unui coleg, am ramas fara penar, era clar ca a trebuit sa ma enervez, nu?(clasa a 4a)
 Prima spaima: n-am
 Prima emisiune tv: cred ca era Cronica Carcotasilor(pe vremea cand Huidu era singur cu un papagal)

Prima carte inceputa: Enigma Otiliei
Primul vis: la mare singura

Alexandra

Related Articles

0 comentarii: