marți, 8 decembrie 2009

10 ciudatenii de-ale mele


1.hhmmmmm e grele ma:)) pai prima chestie ciudata la mine e ca sunt foarte ordonata
2.sunt obsedata de curatenie, fac curat in fiecare zi si sterg praful in fiecare zi....unii imi spun ca sunt un medic ...aaaa si ma spal cam de 50 de ori pe zi,pentru orice fleac ma spal pe maini,cred ca igiena in viata mea e pe primul loc in topul must have
3.imi place sa critic mai mereu, de aceea ma uit la badea sa mai invat si eu ceva, glumeam. Imi place sa critic
4.Daca un club se inchide in orasul in care locuiec, ii clar ca clubul ala nu se va mai deschide
5.mereu imi cumpar marker evidentiator roz
6.de cate ori merg la shopping cu siguranta imi cumpar ceva roz sau mov ca altfel nu se poate
7.inca pastrez ursuletii de plus de la gradinita dar numai unul sta pe birou, ca ii special
8.ma enervez cand luminile din casa "ard" fara rost..sunt maniaca la stinge lumina(aici si spiritul ecologic al meu:)) )
9.imi place sa imi pierd timpul stand si invartindu-ma pe scaunul de la birou sau sa ma uit la desene animate la cartoon network
10.in fiecare dimineata cand ma trezesc trebuie sa imi verific mailurile si telefonul, peste noapte mai suna unu altu
Cam asta a fost tot :)
pace voua


Related Articles

0 comentarii: