vineri, 11 decembrie 2009

99 lucruri despre mine






1.imi place morisca mea cumparata de la Vatra Dornei
2.imi ador telefonul
3.ma enerveaza mouse-ul laptopului
4.imi place sa mototolesc hartiile pe care nu le voi mai folosi
5.imi schimb la 1 luna periuta de dinti
6.adun reclame ce imi sunt aduse de diversi oameni de la anumite centre comerciale
7.am incetat sa mai citesc coolgirl
8.ador sa ma invart cu scaunul la birou
9.cand ma plictisesc de invatat, desenez stelute pe hartie
10.am multe caiete din clasa aI-a
11.imi plac animalele
12.mi-e frica de struti
13.ador faringosept-ul
14.guma orbit inseamna relaxare la mine
15.nu-mi plac mincinosii si bagatorii de seama
16.urasc fierul de calcat
17.mi-e frica de masina de spalat
18.am o fobie la tot ce se taraste
19.ador muzica bun
20.folosesc twitter-ul
21.ador ursuletul meu de la gradinita
22.dorm pe 2 perne
23.imi plac biberoanele
24.imi ador ziua de nastere (20 aprilie)
25.ador anul in care m-am nascut (1991)
26.o ador pe mama
27.citesc de cate ori vreau "Enigma Otiliei"
28.am devenit fan Kaskade din vara anului 2009
29.nu imi mai place Tiesto
30.ador sa ascult radio
31.am un penar cu Spongebob(nudie pants)
32.am o radiera mare roz
33.ma enervez usor
34.vreau sa ma mut in Sighisoara
35.vreau sa lucrez in Londra
36.beau ceaiul de la ora 17.00 cu biscuiti de casa
37.ador sa citesc ziarele impreuna cu cutzu
38.imi place sa ii citesc lui cutzu din Eminescu
39.am un inel cu pietricica roz
40.ador sa merg cu tramvaiul si cu metro-ul
41.ador numele Diana si Iulia
42.am multi prieteni falsi
43.am doua prietene adevarate
44.ador cand fac teste la chimie
45.imi place sa vorbesc prin mesaje
46.ador filmul Constantine si A walk to remember
47.imi place intrebarea "de ce?"
48.port o bratara cu milka
49.prin brasov sau in drum spre brasov e o vaca mov
50.ador valea prahovei pe timp de vara
51.nu-mi place sa merg cu vaporul si nici cu barca
52.ador culorile vii(roz.mov,galben)
53.ador Vibefm
54.mi-am aruncat i-podul in apa
55.fostul mp4 merge perfect dupa 3 cazaturi de la etaj
56.imi place protectia anti-soc a telefonului
57.adun servetele
58.am o cutie de la niste biscuiti in care is toate prostiile
59.imi place sa stau dreapta
60.stiu sa inot si visez sa fac surfing
61.ador sa mananc Milka si Raffaello
62.imi place sa stau picior peste picior
63.sunt ambitioasa, dar numai cand vreau
64.ador Engleza, chimia, biologia si romana
65.imi place sa ma pierd uitandu-ma pe harti
66.nu-mi place sa mananc inghetata vara, ci iarna
67.inca mai visez la un ski in Austria
68.ador orasul Oradea din anumite motive
69.imi plac lucrurile bine facute
70.nu-mi plac gogosile, ci clatitele
71.ador sa mananc lichiu cu varza facut de bunica mea din Sibiu
72.am o colectie de disco ball
73.imi place sa ma cert, pana cand mi se da dreptate
74.as vrea sa fac facultatea la Brasov
75.vreau sa ma plimb cu metroul pana mi se face rau
76.vreau sa o cunosc pe Mihaela Radulescu
77.l-am vazut pe Ricardo Vilallobos in Sighisoara si de atunci il ador
78.ador melodia Asle Bjrn-Drugged.
79.ma enerveaza cand nu primesc informatii suficiente
70.nu-mi place posta romana
71.as vrea sa am 3 copii si sa ii cheme Luca,Dragos si Daria
72.ador sa am chestii de la Sephora
73.imi ador parfumul si de aceea caut ceva in genul lui
74.ador firma Nike si Adiddas
75.imi place sa ma pierd uitandu-ma intr-un anumit loc
76.nu-mi plac orele de romana de la scoala
77.sunt alergica la praf, mucegai si puf si polen
78.florile mele preferate sunt gerberele si lalele albe
79.visul meu e sa ma trezesc intr-o camera plina de trandafiri albi
80.urasc sa port ochelari de vedere
81.nu-mi place cand sunt trezita din somn
82.imi pun ceasul sa sune cu 20 de minute inainte de cat vreau eu
83.mereu intarzii cand plec devreme de acasa si ajung la timp cand plec tarziu de acasa
84.imi place melodia Kaskade-Borrowed theme
85.ador sa citesc poezii pe care nu le stie nimeni
86.ador sa merg la cinema si sa adorm la o comedie
87.vreau sa merg la teatrul de papusi
88.incerc sa renunt la cartofii prajiti
89.in penarul meu sunt numai tampenii
90.am un loc secret in care pot sa invat
91.visez la o viata intreaga cu el
92.am incercat sa urasc Bucurestiul,dar nu pot
93.prima iubire a fost
94.urasc sa vad persoane cunoscute si sa nu imi aduc aminte de unde le stiu
95.ador sa astept trenul in gara,si tipa care anunta trenurile
96.ma enerveaza sa astept
97.ador conversii roz si mov
98.mentorul meu e Vika Jigulina
99.as vrea sa lucrez la Vibefm


gata ma:))

Alexandra

Related Articles

0 comentarii: