duminică, 13 septembrie 2009

Weekendul acesta


E ultima data cand voi fi copilaroasa si sa sar in sus de fiecare data cand aud telefonul si vocea aceea "imi spune iesi afara din casa e vacanta".Schimbam foaie,devenim maturi,trebuie sa castigam meciul cu noi insine. Dar de ce?pentru ce? Meritul nostru merita?merita sa lupti? DA merita.Orice meci inseamna inca o fila in cartea pe care o scrii,indiferent unde te afli,cu cine sau cand. De luni incepe cel mai mare meci,pentru care va trebui sa lupt,sa castig puncte si sa inving. Adio zilelor in care desenam si cantam, adio zilelor ce pierdeam timpul in fata blocului. Imi va fi dor de tine copilarie! Imi va fi dor de tot. De casa,de cartierul unde cunosc fiecare persoana.
E ultimul weekend in care voi fi copil,dupa va trebui sa fiu matura, cu capul pe umeri,mereu calculata si mereu in ritmul acela alert,al oamenilor adulti si plini de griji. E ultima vara cand voi putea fi copilul ce nu am fost. Maine merg sa ma plimb,sa uit de tot,sa imi aduc aminte de copilarie si de zilele in care pierdea timpul in parc.
Postul acesta e ultimul copilaros,e ultimul din copilaria mea. A trecut asa repede, de ce? Mai stai,te mai vreau aici...

Related Articles

0 comentarii: