luni, 14 septembrie 2009

School


La fel ca si anul trecut am scris un post despre scoala.Anul trecut eram mica,nu mica mica dar mica adica in clasa a XIa. A fost o intalnire placuta sa imi revad colegii,unii cu fitze altii cu mult tupeu,sau altii cu voie buna.Pana si cu cei cu care practic nu am vorbit au fost si am fost impreuna.
Clasa a XIIa cica trece repede,sunteti siguri? Nu am nici impotriva pentru pareri,dar mi se pare interesant sa iti stresezi capul cu scoala,bac,pregatiri,admitere si tot asa. Anul acesta mi-am propus sa am note buna(glumesc evident),mi-am propus sa fiu deschisa si sa fiu alta persoana,asta include maturizarea mea si evident trecerea la un nou capitol al vietii mele. Stiu pentru unii sunt doar un copil,dar uneori acest copil mai trebuie sa mai si creasca.
A fost o zi frumoasa de care probabil nu voi uita niciodata.
E primul an in care voi un copil ce va creste....
Eu va urez succes la scoala,sa fiti fericiti
Dragoste, nu violenţă! Aminteşte-ţi de viitorul frumos care îţi este promis"(M.J)

Related Articles

0 comentarii: