marți, 8 septembrie 2009

Raspunsuri


am furat de la Cristina.

Sunt - sunt copil intr-o lume de adulti cu probleme
As vrea - sa ajung sa vad lumea intreaga
Pastrez - copilaria mea
Mi-as dori - pacea in lumea toata
Ma tem - de intuneric, de paianjeni, gandaci si furnici si papagali
Aud - sunetul ploii si picaturile ce lovesc usor geamul
Imi pare rau - ca iubirea se pierde dupa un timp
Imi plac - florile, telefoanele, masinile si orasele aglomerate
Nu sunt - asa cum am vrut sa fiu de mica
Cant - cand am chef si cand aud o melodie superba
Niciodata - n-am sa fiu prietena cu oameni prefacuti si mincinosi
Rar - stau in casa si citesc sau merg in parc
Plang - cand mi-e dor de cineva sau cand imi aduc aminte de ceva sau cineva
Nu sunt multumita - de tara in care traiesc/locuiesc
Nu imi place - sa mint sau sa incurc lumea sau sa fiu controlata
Sunt confuza - la ordinea zilei
Am nevoie - de frumos
Ar trebui - sa ma maturizez
Alexandra

Related Articles

0 comentarii: