vineri, 7 august 2009

About my world part 1

Din nou raspund la intrebari primite pe mail. Am selectat cateva si pe o zi ploioasa raspund la intrebarile puse de cititori. Really guys nu inteleg de ce nu aveti curajul sa mi le scrieti aici pe blog, dar eu stiu ca vreti sa va pastrati anonimatul. So lets go.


1.Ce ma inspira pentru un post bun? Pai ar putea fi o lista intreaga, dar aleg cateva: un zambet, o vorba buna, o cearta, un gand, o imbratisare sau o zi frumoasa
2.Ce nu imi place la oamenii din jurul meu? Nu imi place nesimtirea lor si privirea aia urata cand tu zambesti langa ei, de parca tu esti vinovata ca ei au probleme.
3.Melodia pe care o ascult fara sa ma opresc? Nu pot sa zic ca e o singura melodie, dar aleg una pe care o ador de acum e Kaskade-I'll never dream.
4.Ce am in geanta? Buna intreabare, am foarte multe lucruri, sincer nici eu nu prea stiu ce am.
5.Daca folosesc platformele de socializare? Da le folosesc, twitter, facebook, myspace, blogger si y!m si gmail daca e sa o luam asa
6.Azi se face un an de cand? Ce intrebare. Azi se face un an de cand,a m vazut un dj invatand alti copii sa se joace la mixere si playere
7.Lucrul la care nu as renunta niciodata? Crema hidratanta
8.Ce ador in ultima perioada? Sa ma uit in vitrine sau sa citesc carti in limba engleza
10. e mancare ador? sunt mofturoasa, asa ca daca va invit la un muzeu pe marginea farfuriei nu va suparati asa-i?
11.Serialul TV preferat? The OC
12.Ultimul lucru cumparat? O morisca
13.Limbi straine?Engleza si franceza
14.Care e leguma si fructul preferat? Am pe sezoane: toamana strugurii si ardei capia; iarna:marul copt, primavara tot(sunt nascuta in primavara deci tot ce e legat de primavara ador si imi place), vara:piersicile
15. Culoarea care ma relaxeaza? Sunt multe, dar cand vad culori calde sunt relaxata si zambesc
16. Ce melodie ascult in momentul asta? Kaskade-Distance




Alexandra

Related Articles

0 comentarii: