miercuri, 21 decembrie 2011

Craciun Fericit!

 Am intrat in vacanta plina de nervi. Si poate ca acesti nervi isi mai fac de cap pana cand vin sarbatorile. Ador aceasta perioada. Toata lumea este intr-o continua nebunie, toate magazinele mari fac vanzari dublu sau poate tripulu in aceasta perioada(adica cam cat fac in mod normal toate lunile adunate la un loc). Eu prefer sa raman fidela cumparaturilor mici, strictului necesar. Daca am inceput pregatirile? Cam da. Curatenia. Ma duce intr-un punct in care devin atat de nervoasa incat imi dau lacrimile. De ce? De cate ori ati facut curatenie cu mama voastra? Si de cate ori va punea sa stergeti fiecare colt de praf? Fiecare colt de praf din casa e anihilat. Meniul de Craciun? E lipit cu un magnet mare pe frigider (azi dimineata am observat ca s-au mai adaugat inca 2 feluri). Eu nu am sa inteleg niciodata de ce trebuie atat de multa mancare? Dar fie, trecem peste.
 Astazi m-am trezit si surpriza. Afara ningea si inca ninge. Asteptam ninsoarea asta. De ce? Imi e dor de o bulgareala cu cei din bloc si joaca cu al meu cutzu. Masinile sunt pline de zapada. Emotia care mi-a dat-o aceasta zapada, a fost acea emotie cand eram doar un copil. In pijamale,cu parul ciufulit am stat mai bine de jumatate de ora sa ma uit cum ninge. In timp ce vecinii mei se luptau cu zapada de pe masini, eu eram fericita. Putin egoista, asa-i? Acum pot spune ca a venit iarna.
Sunt fericita. Sunt in vacanta, afara ninge, il aud pe cutzu sforaind de ma sperie in fiecare noapte.
 Si daca e prea devreme, eu va doresc un Craciun linistit alaturi de cei dragi! Ne auzim dupa vacanta!

Alexandra

Related Articles

0 comentarii: