duminică, 24 iulie 2011

De fiecare data

   M-ai cunoscut cand eram doar un copil. Mi-ai ascultat prostiile de copil mic. Ai fost langa mine cand am fost jos, am stiut mereu ce inseamna sa fii langa mine si sa ma ridici de jos. Acum? Acum tot ce ai cladit langa mine, s-a spulberat ca un castel de nisip luat de val. Ai stiut mereu cand vei pleca de langa mine, eu am sa redevin copilul ce a ramas pierdut in mine. Mi-am gasit drumul singura, fara tine, am stiut ca de fiecare data cand privesc cerul, chipul tau il colectionez cu stele mici. Inca te astept in locul unde m-ai privit in ochii fara niciun viitor, am stiut ca mereu imi va fi dor de tine. Am fost copilul, tu omul care a reusit sa ma faca sa devin femeie, fara doar si poate prin fapte si vorbe ce acum le tin minte. Tot ce a ramas in urma ta, sunt doar amintirile, clipele fara viitorul zilei de maine. Usa ce ai inchis-o, nu se va deschide din nou. De fiecare data astept ca usa sa se deschida si apoi sa fiu doar eu cu tine, asa cum eram noi doi. Ai luat cu tine si viitorul meu, ai vrut sa imi iei si ultima parte de iubire ce am avut-o, m-ai facut sa fiu rece si cu inima calda. Am inteles ca pot sa fiu rece, dar inima mea calda inca bate si te asteapta.
   Ii vara iar, de fiecare data cand soarele imi descopera chipul, astept cu drag. Ai creat dupa tine o lume care nu-mi apartine. De fiecare data cand orasul ii lipsit de soare, la tine ma gandesc, de fiecare data cand sufletul te cheama, de fiecare data cand dragostea pentru tine piere fara ca eu sa nu stiu. Mi-e frica de intunericul noptii si de cerul fara stele. Cand eram cu tine mi-am ales o stea ce ma va veghea mereu pana cand tu vei fi iar langa mine. Astazi nici ea nu mai apare. Teama, frica, uratul au facut din mine un copil fara vise.
Vreau sa stii ca imi e dor de tine, de fiecare data cand timpul nu mai are ce sa-mi ofere.

Alexandra



Related Articles

0 comentarii: