sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Eu ii zic: "Cat e ceasul?"


Cat e ceasul?
00.00

Numele tau este?
Alexandra

Porecla?
ale

Tatuaje?
Nu,multumesc.

Culoarea ochilor?
Caprui inchis,spre negru..undeva pe acolo..se schimba:))

Locul in care te-ai nascut?
Se zice ca nu eu am ales orasul,ci orasul pe mine:Galati

Mancare favorita?
Musaca

Ai fost vreodata in USA?
Nu inca,dar voi merge:)

Ai infasurat vreodata pe cineva cu hartie igienica?
Da...era in tabara din clasa a 5a...:))

Ai iubit pe cineva atat de mult incat sa-ti vina sa plangi?
Da

Ai fost implicat in vreun accident de masina?
Nu

Crutoane sau bacon?
nimic...ce ziceti de pufuleti?

Zi favorita din saptamana?
Cand m-am nascut era o zi de sambata...si deci ea a ramas favorita mea

Resturant favorit?
Cosoreanu(Galati)

Ce sport iti place sa urmaresti?
Tenis

Bautura favorita?
Pepsi si Nestea cu fructe de padure

Inghetata favorita?
Cea de tiramisu

Walt Disney sau Warner Bros?
Walt Disney

Restaurant fast food favorit?
Kfc...

Ce culoare are dormitorul vostru?
O culoare roz spre mov..am vrut sa fie mov si a iesit rozul asta dar merge

De cate ori ai copiat la vreun examen?
Destul sa obtin o nota cat de cat buna

De la cine ai primit leapsa asta?
Am gasit-o la Crissu ,care si ea a gasit-o

In care magazin ai fi cheltuit toti banii de pe card?
Time out

Ce faci de obicei cand te plictisesti?
Ascult muzica sau ma uit la un film sau ies sa ma plimb

La ce ora mergi la culcare?
In timpul saptamanii pe la 23.30, iar in weekend pe la cat vreau :))

Cine o sa raspunda prima/primul la leapsa asta?
Cine vrea...

Cati dintre cei carora le trimiti leapsa nu-ti vor raspunde?
Da cui s-o trimit? E libera sa mearga la cine vrea

Ultima persoana cu care ai luat masa la restaurant?
Cu mama

Ce asculti in momentul asta?
Dash Berlin feat Emma Hewitt - Waiting

Care e culoarea preferata?
roz,mov,galben si turquaz

Mare sau lac?
Lac

Ai ramas vreodata fara benzina la masina?
Nu

Ce preferi pisica sau catel?
Ambele...am deja 2 in 1...nu mai vreau:D

Ce anotimp preferi: vara sau iarna?
Amandoua

Esti solo?
Nu

Esti indragostita de cineva?
Da

Cat e ceasul ?
00.22

Related Articles

0 comentarii: