marți, 10 noiembrie 2009

59 de intrebari


1. Ce speli prima data la dus?
Mainile

2. Care e culoarea ta de helanca preferata?
Nu cred ca am asa ceva:))

3. Îti place cafeaua?
Iti dai seama ca ma scol la 06:30 si nu am timp sa beau cafeaua?Deci nu-mi place

4. Cum te simti acum?
Tocmai am venit de la scoala,cum ai vrea sa ma simt?...ma simt ca acasa:))

5. Care e ultima litera din numele persoanei de care esti îndragostita?
Nu stiu.... ori e I sau L sau N...cred ca I

6. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Am visat ca eram intr-o barca :))

7. Ai putea mânca o luna întreaga felul tau de mâncare preferat fara sa te saturi de el?
Nu...adica cum e sa te saturi de mancarea ta preferata?..nu cred ca exista asa ceva:))

8. De ce ai o pofta puternica acum?
De un somn bun:D

9. La ce te gândesti când auzi cuvântul “varza”?
La unii tacaniti care suna in timpul noptii

10. Ai numarat vreodata pâna la 1000?
Dar pana la 300 nu-i deajuns?

11. Musti sau lingi înghetata?
Depinde :D

12. Folosesti emoticoane?
aaaaa....DA

13. Câte dormitoare are casa ta?
3 ....

14. Ai cunoscut vreodata o celebritate?
Numai una?...vreo 3...si aia dj-ii

15. Îti place brânza?
doar branza topita

16. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat?
Medina - You And I (Original Radio Edit)

17. Câte tari ai vizitat?
2:D....

18. Sunt parintii tai stricti?
Ce inseamna strict? nu sunt deloc

19. Ai sari cu parasuta/parapanta/planorul?
Nu inca,dar as sari...

20. Ai lua masa cu George W. Bush?
eu vreau cu Obama

21. E ceva stralucitor în camera ta?
Da...mai multe chestii:D

22. Închiriezi filme?
Da...si deobicei le mai si cumpar,doar cele care merita

23. Unde vei merge sâmbata seara?
Nu stiu inca,am vazut Dana Nicula la un club,probabil ca ma voi intalni cu ea...nu stiu inca

24. Oua albe sau maro?
albe...dar mov nu se poate?

25. Îti place muzica?
nu....o ador:x

26. Ai mers cu trenul?
Da...de la o varsta fff faina de la 3 ani pana la 18 ani:x...ador trenul:x

27. Ce zi a saptamânii e?
marti

28. Ce ai mâncat la prânz?
o salata de cruditati si piept de pui fiert

29. Ce face mâine prietena ta cea mai buna?
merge la scoala?:))

30. Ai vazut filmul The Butterfly Effect?
de 4 ori:x

31. Ce crezi despre Yankees?
pot sa zic pas?

32. Ai parul ondulat?
cam da:))

33.Când ai plâns ultima data?
acum 3650 de zile:))..glumeam acum 4 zile

34. Ai intrat vreodata într’un zid?
nu...doar intr-o bordura:))..frana proasta de la role:))

35. Anotimpul preferat?
primavara

36. Adormi cu televizorul deschis?
da

37. Ai baut vreodata alcool direct din sticla?
DA

38. Crezi ca esti bătrân?
pai la 80 de ani ce-o sa mai fiu?:)) nu sunt batrana:))

39. Ti-e frica de întuneric?
daca e o ploaie mai ciudata , da

40. Îti place viata ta momentan?
Da

41. Bati în lemn?
de cate ori am ocazia

42. Ai o vedere buna?
da,dar port si ochelari

43. Poti sa faci hula hoop?
da...cand eram mica am facut

44. Unde sunt parintii tai?
acasa

45. Ai fost vreodata sarutat în lift?
nu

46. Care e urmatorul CD pe care îl vei cumpara?
Nu stiu, depinde ce voi gasi

47. Ai intrat într-o încapere pe fereastra vreodata?
da...:))

48. Ce ai cumparat ultima data?
un pix:)) si un marker evidentiator(roz)

49. Cât de des vorbesti la telefon?
in fiecare zi

50. Esti într’o relatie complicata?
nu cred

51. Ai pus piedica cuiva vreodata?
da

52. Folosesti betisoare chinezesti?
am folosit...

53. Ierti prea mult?
normal...problema e ca nu pot sa pun piciorul in prag

54. Detii o arma?
oooo da...markele roz sunt o arma:))

55. Ai fost vreodata într-un castel?
da....sa le zic?

56. Îti place parul tau?
da,problema e ca imi pare rau ca m-am tuns in vara:((

57. Îti place de tine?
da

58. Esti mai apropiat de mami sau de tati?
de mami...desigur

59. Ti-a placut leapsa asta ?!
glumesti?o ador :x



Related Articles

0 comentarii: