sâmbătă, 18 iulie 2009

About me and my world


ok...am primit mail-uri gen cum te cheama ? cati ani ai...cred ca nu am facut prezentarea autorului sau "stapanu" blogului. Ok, voi raspunde la fiecare intrebare.

1. Cum ma cheama? pai ma cheama Alexandra, prietenii ma striga Ale sau Alex
2. Cati ani am? am 18 ani.
3. Anotimpul preferat? pai as spune toate, pentru ca fiecare are partea lui dragutza. Mereu trebuie sa privim partea draguta si fericita si niciodata the dark side.
4. Masina preferata si daca detin una? Golf 6
5. Culoarea preferata?Roz, mov, galben, portocaliu si putin rosu
6. Tunsoarea preferata? Nu am una preferata, dar imi place parul lung pentru ca poti sa faci mai multe coafuri
7. Prietenii sau dusmani in strainatate? Dusmani nu am.Prieteni da, imi place sa cunosc persoane noi.
8. Parfumul preferat? Zara red vanilla
9. Marca de produse cosmetice? L'oreal si  Garnier
10. Ce telefon am acum? micul lg ks360, e perfect:)
11. Orasul preferat sau unde as vrea sa locuiesc? orasul preferat este Sighisoara,pentru ca ma atrage foarte mult istoricul si lumea de acolo. Iar orasul in care as vrea sa locuiesc este categoric Bucuresti
12. Daca am prieten? Sa ramana un mister.
13. Muzica preferata si radioul preferat?Am muzica preferata din diferite genuri. Un radio preferat clar: Radio Zu
14. Timpul liber? Da, exista
15. Daca am frati sau surori? Nu
16. Ce vreau sa fac in viitor? Nu imi place sa zic ce fac sau ce urmeaza sa fac
17. In ce clasa sunt? a 12a
18. Daca pot sa pastrez un secret? Da
19. Emo sau smile all day? Prefer sa zambesc tot timpul, desi unii sunt mereu gelosi ca zambesc si pana la urma care e problema lor?
20. Unde as vrea sa locuiesc in lume? New york sau Londra
Cam acestea au fost unele intrebari, mai sunt dar nu erau asa importante :)

Related Articles

0 comentarii: