vineri, 13 aprilie 2012

Sarbatori!

 Am ajuns in orasul natal de cel putin 48 de ore. Sunt fericita ca sunt acasa, langa cei dragi si cel mai important langa al meu cutzu. Stau in fata calculatorului meu vechi, ascult muzica frumoasa de pe Youtube, mama pregateste listele cel mult iubite de mine, cumparaturile au fost facute, cozile mari si nervii mei intinsi la maxim. Dar sunt acasa, nu mai conteaza nimic! Dar totusi sunt trista, am jucat prea putin. Am pierdut increderea, zmabetul si lucrurile negative si-au pus stapanire pe mine. Nu am stiut sa lupt asa cum trebuia sa lupt. Erai cel de care m-am indragostit fara niciun efort si poate a venit timpul sa te las in urma mea si sa o iau de la capat. Cu durere in suflet, m-am urcat azi-noapte in masina si am condus cateva  ore. Eram doar eu cu mine si cu muzica de la radio. Am stiut mereu ca sunt cu capul in nori, iar atunci cand ma indragostesc gandesc cu inima si nu cu mintea. M-am intors poate putin mai linistita, m-am intors cu iertarile pentru greselile tale.
 Voi incerca sa fiu puternica, sa astept sa mi se intample o minune si sa fiu fericita. Nu vreau sa transform dragostea mea si sentimentele mele pentru tine in ura. Nu vreau nici sa te ocolesc pe strada cand te voi vedea. Eu voi incerca sa fiu bine. Vreau sa fii fericit indiferent unde vei fi. Voi fi aici indiferent de ce vei avea nevoie.
Happy Easter!
Alexandra

Related Articles

0 comentarii: