duminică, 29 august 2010

O parte din mine

O parte ma defineste enorm. Imi dezvaluie latura slaba, la care nu pot face fata, latura la care nu pot veni cu nimic in plus sau in minus. Tot ce trebuie sa fac este sa las sa isi faca treaba. O port cu mine mereu, in fiecare o zi  o astept, si atunci cand vine durerea ce imi provoaca devine din ce in ce mai mare si mai puternica. Dar eu aleg sa lupt cu ea. Aleg sa o inteleg si sa ii las o usa deschisa spre vindecare, dar ea e prea mica sa se poata vindeca singura. Mi-e frica de multi, de multe guri care imi spun ca sunt sensibila, care ma arunc pe alta parte de drum. Ei nu ii este frica, ea stie sa lupte, stie sa ma faca sa plang, stie sa ma faca sa ma doara intr-un mod in care nu as putea intelege de ce. Dar ca nu este nimeni. Ea este otita mea. Face parte din mine. Ma doare, eu fac tot ce se poate face sa o pot linisti. Sa va spun despre ea? Puteti cauta pe google, e simplu. Dar ea imi aduce aminte sa am grija mai mult de urechea mea. Mami mi-a zis ca de cand m-am nascut am avut problema asta. Deci cum ziceam face parte din mine.
 Ce face parte din voi?

Alexandra

Related Articles

0 comentarii: