vineri, 18 decembrie 2009

winter is here



Era si timpul sa ninga, sa simt ca e iarna.
Stiti ce inseamna iarna pentru mine? Inseamna o noua viata, un nou anotimp, alte ganduri sau alte idei.
 Am atatea ganduri sa le asez aici dar parca se opresc undeva si stiu, nu ar trebui sa fiu egoista si ca ar trebui sa vi le spun, dar acum nu pot.
 Am inceput pregatirile pentru Craciun, mama se ocupa cu cumparatul celor necesare, iar eu ma ocup de curatenie si de pregatirea casei pentru Craciun.
 Ce am facut pana acum? Pai am facut curat in casa, dar trebuie sa insist in camera mea, pentru ca sunt foarte rea atunci cand vad ceva ce nu este pus la locul lui. Ma rog chestii de genul asta si vor mai continua
 Dar ma apuca nostalgia si pe mine, imi dau seama ca este ultima vacanta ca eleva si ca apoi imi voi petrece urmatorii ani departe de casa, de mama si de cutzu, dar imi revin spunand ca este pentru viitorul meu.
Imi e putin teama pentru vremea asta, dar speranta moare ultima
 Oricum imi place vacanta asta, e multa zapada, iar eu ador zapada desi nu-mi place ca este frig si ca trebuie sa ne imbracam ca niste eschimosi doar ca sa ducem gunoiul.
 OK my dears, cam asta a fost pe ziua de azi, maine o sa mai vedem noi ce mai scriem

Alexandra

Related Articles

0 comentarii: