sâmbătă, 3 octombrie 2009

Azi


Ploua...nu e orasul in care ploua de trei ori pe saptamana cum spunea Bacovia,ci e orasul in care nu ploua.Aici ploaia este cel mai sfant lucru,e ca si prima zapada a anului.
Am trecut azi din nou pe faleza Dunarii,pustiu,numai masini si parcul gol,cheful meu de a merge afara a fost prea mare si am vazut Dunarea agitata de picaturile de ploaie si apoi m-am intors acasa.
Azi mi-am dat seama cat de norocosi suntem noi,galatenii,cu Dunarea noastra si multe altele. Am preferat sa citesc din nou Enigma Otiliei de G. Calinescu,e a trea oara de cand o citesc,si mereu ma prefac ca nu am citit-o niciodata. Otilia e un fel de fata chic,care incearca sa supravietuiasca pe o scena mare a lumii. Am sa citesc si altceva.
Ce nu-mi place? Nu-mi place faptul ca ne mandrim ca avem o biblioteca centrala si atat.Daca intri si cauti o carte buna raspunsul e cam asa: ori e imprumutata,ori e singurul volum,ori e rezervata,ori nu e intreaga. Am zis ca nu-mai pun piciorul acolo niciodata.Dar fie las biblioteca asta centrala in legea ei acolo.
Practic saptamana trecuta am impartit timpul intre scoala casa si pregatiri.Imi este destul de greu sa ma gandesc ca examenul de admitere e putin greu,dar voi face tot posibilul sa-l iau si sa fac ceea ce imi place. Cheful de a mai post scade..sper sa nu scada si pofta de citit. Insa pofta de a va tine pe voi la curent nu va scadea...

Related Articles

0 comentarii: