miercuri, 30 septembrie 2009

Pentru ca...


Pentru ca timpul meu e din ce in ce mai limitat,aleg sa vorbesc despre saptamanile si prima luna de scoala.
Ei bine au fost poate cele mai frumoase,dar si cred eu cele care m-au unit din ce in ce mai mult cu colegii si cu colegele mele Dana si Laura. Mereu as vrea sa raman cu amintiri de nu se vor sterge.Aseara am citit mailuri vechi din a 9a,prima iubire si primu fior al unei iubiri ce azi numai exista.Dar nu am plans,si nici nu le-am pastrat.Am zis ca nu imi mai sunt nevoie,ce sa fac cu ele,acum vor fi altele si mereu mai pline de povesti mai importante ce ma fac sa inteleg viata,prin virgule si puncte viata e doar un joc, ce nu se va sfarsi decat atunci cand realizezi ca ai facut ceva,si ca cei care te-au cunoscut stiu ca ceea ce lasi e facut de tine,prin munca ta. Nu am inteles niciodata ura unora si puterea de a distruge.
Dar fie,ultima tema la Limba Romana a fost despre iubire,recunosc am cerut ajutorul Oanei, care acum e in anul intai la facultate,si care mi-a explicat foarte bine despre ce trebuie sa scriu in mare. Mi-am dat seama scriind,ca iubirea e cadoul fiecaruia dintre noi.Fiecare dintre noi il apreciem dupa si nu in timpul cand avem iubirea in propriile maini. E mereu intrebare asta: De ce? De ce un actor sau cantaret e adus in lumina reflectoarelor atunci cand moare?Asta e o intrebare la care nici eu nu-mi pot raspunde.
Ascult melodia asta si imi amintesc de clasa a 9a, de acele clipe in care,fiecare din colegii mei aveau atatea de spus,si cate biletele ne mai trimiteam,si cat mai vorbeam in pauze.A fost anul in care nu am sa uit niciodata. Si poate cand am sa il uit nu am sa uit ca liceul a fost scoala care ma facut sa fiu eu,sa leg prietenii care probabil vor ramane ani buni si tot asa.
Si in mare sa spun care vor fi punctele maxime ale acestui an vor fi: pregatiri la limba romana,pregatiri la matematica, pregatiri la engleza,pregatiri la chimie si biologie. Doap am citit pe www.edu.ro ca probele orale la limba romana si informatica vor fi in ianuarie iar engleza va fi intre 19-22( oare de ce presimt ca in perioada aia e si ziua mea)...oricum succesul va fi de partea mea,e si normal sa fiu optimista si sa sa prind curaj acum,ca dupa nimic numai conteaza.
Aici se incheie postul de azi,revin maine...Si acum Voltaj-Dematurizare

Related Articles

0 comentarii: