vineri, 13 martie 2009

Cand florile vorbesc

Florile pot vorbi.Si iata cum!
Anemona inseamna perseverenta. Mesajul -“Sunt absolut sigur de sentimetele mele.”
Azaleea este iubirea timida, dar si dorinta de dragoste(de a fi iubit)
Mireasma noptii este discretie ”Pentru ca iubirea noastra sa dureze, trebuie sa ramanem discreti.”
Begonia este amicitie ”Prietenia pe care ti-o port este una sincera.”
Albastrele este timiditate "Te iubesc in tacere, pentru ca timiditaea mea ma impiedica sa-ti dezvalui asta.”
Camelia este stima, admiratie, romantism, constanta “Sunt la fel de convins de dragostea mea, la fel cum sunt de a ta.”
Dalia este recunostinta, noutate. “Iti multumesc pentru dragostea ta!”
Floarea de colt este amintiri, noblete “Imi vei ramnae pentru totdeauna in amintire.”
Feriga este sinceritate ”Poti sa ai incredere in sentimentele mele”
Frezia este rezistenta “In ciuda tuturor problemelor, iubirea nostra va rezista.”
Hortensia este raceala, capricii, neincredere “Mai exista vreo speranta?”
Levantica este tandrete, loialitate, liniste “Dragostea mea este foarte puternica si voi sa te respecte.”
Liliac este tandrete, emotie, prietenie “Pur si simplu, ne iubim!”
Crin este puritate, armonie, inocenta, demnitate, speranta “Dragostea mea pentru tine este la fel de curate cum e cristalu.”
Margareta este simplitate ”Privirea mea nu se indreapta decat spre tine.”
Narcisa este  indiferenta, egoism, foarte multa consideratie fata de propria persoana “Nu am niciun sentiment pentru tine.”
Orhideea este rafinament, ambitie, fervoare “Imi pari o fiinta minunata si nespus de agreabila.”

Related Articles

0 comentarii: